I Follow U

LIKE LIKE LIKE

01 June 2006

KLIMS 06

hehe rasa mcm dah seabad tak 'bercakap' kat sini..banyak benda yang peminat2 blog aku ni (muahahahaha!!) terlepas utk mengikuti dan aku rasa tak mungkin nak cerite kot sebab da agak basi..so, kalau ada masa aku tempel gmbar2 kat sini je la..jgn lupa, aku masih celebrity hunter..ade pic dgn AB dan norman masa baru lps rujuk, ada gmbr ct yg aku amik candid je..jadila dlm pic tu ade muka aku, ada muka ct..lagipun aku bkn minat sgt pon dia..cuba bygkn klu muka dia takde mekap..takpayah bygkan..tgk je siti saerah..muahahaha!!

Selasa baru ni aku pegi KLIMS kat PWTC dgn putrisengal yg slalu ganggu umah aku ni..hehehe..dari umah kol 615 smpai sana kol 7 lbh..seb baik ngam2 masuk waktu masa smpai..terus je menunaikanm kewajipan..bukan apa, hati tak sedap klu pi jalan2 tak buat yg wajib dolo..nasihat ni utk aku sorg je..sbb aku pun bkn perfect sgt pon..

aku tak puas hati dgn minah sengal ni..dia byr 5 hengget je masuk sbb ade student card..da kertu pun pakai stdnt card lg ke..aku byr lbh 10 hengget dr dia..huwaaaaa gaji lom masuk!takpe apa pun sbb teruja yg amat, aku sanggup beli gak..our journey begin!

masuk2 je kitorg terus dibawa oleh laluan yg disediakan menuju ke hall yg paling jauh..sampai je, terpampang dpn mata booth (pggl booth ke?) proton..honestly, aku penah pegi motoshow sblm ni dan kali ni proton antara yg menarik perhatian aku..kerjasama dgn lotus berjaya menghasilkan beberapa kereta konsep yg boleh dijalankan atas jalanraya..bkn mcm toyota, entah apa2..eh toyota lmbt lg nk smpai..hehe..

aku rasa nak cerita byk pun tak guna sbb ia hanya 1% aje dlm gambaran paler korang..nak tau, alami sendiri..utk sesapa yg gila kereta laa..bagi aku yg suka memerhati, memang ramai kaum cina yg meendominasi show nih..elehh mcmla korang nak beli sgt..tapi tgk gaya diorang betul2 serius je nak beli..belek sana, belek sini..tak mcm org kita..dtg juz nk amik gmbr je..tk dpt beli, dpt duduk kat seat pgg stereng pon jadila..termasuk aku!hehhe..tapi jgn tertipu la..cina2 tu poyo je lebeh..poket kosong gak..lbh sket je dari kita..mungkin nak cari idea utk mekap keta diorang kot..

apa pun, aku enjoy tgk show kali ni..cuma kurang teruja..tak tau naper..sebb aku rasa..aku rasalah, aku tertipu sikit dgn penganjur..cthnya toyota..keta futuristik tu, ntah baper kali motoshow diorang duk usung je..takde idea lain ke..takde keta lain dah ke..kebanyakan kereta, yg memang dah ada atas jalan..kebanyakan pengeluar kereta, tunjuk keta lama..setakat tunjuk sport edition tapi model lama baik takyah..sebab tu aku tak teruja langsung tgk keta2 ni wpun ada yg cecah million harganya..sebab pernah tgk dahh!lenkali kasikla yang lebih canggih..ni motoshow bukannya tempat 'menjual' kereta..hehe kalau korang pahamla apa aku kata..ade bezanya..

layan je la gambar2 ni..aku cuma amik keta yg aku suka je..yg aku tak suka wpun mahal, aku tak amik pun..zasss!

p/s:sila abaikan model terkacak dlm gmbr ye..muahahaha!!
one more...for faster slide show..klik '+'..for description, move ur cursor onto pic..tq n enjoy!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...