I Follow U

LIKE LIKE LIKE

15 December 2011

Exora BOLD/PRIME CFE Dah Siap!

Banyak2 MPV mampu milik aku pun tak tau kenapa suka dengan Exora. Mungkin tak mampu nak pakai GL kot. Atau memang tak suka dengan Avanza yang sempit tak hengat tu. Atau phobia dengan made in china Cherry. Atau seram dengan NAZA Citra. Lantaklah tu semua. Aku pun dah ada sebijik Exora MC beli tahun 2010. Tapi atas sebab2 tertentu aku gunakan Exora aku untuk dikongsikan bersama rakyat Malaysia....buat sewa daa..KLIK http://sewaexora.blogspot.com (harga berpatutan).

Apa pun aku berazam untuk dapatkan Exora BOLD CFE atau mana2 Exora yang sentiasa mengalami 'plastic surgery' pada masa akan datang. satu untuk guna sendiri, sepuluh untuk buat sewa..haha!
Aku tak support harga kereta2 Proton ni tapi alang2 dah ada kat Malaysia ni aku berharap satu hari nanti ada pihak yang dapat merakyatkan Proton ni. Maknanya tersangat mampu milik tanpa habis 2/3 gaji bayar hutang kereta.

Jom layan Exora BOLD CFE kaler putih ni yang dah ada kat certain2 showroom je!




Yang atas2 tu walaupun betul macam gambar dalam studio. Yang ni konpom wujud dah. Katanya 16/12 launch. Katanya jugak enjin ada sikit power lagi.

sumber: thanks to kizzkazz65.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...